Copiind tot mai mult modelul Hollywoodian, cinematografia coreeana incepe, incet, sa se scufunde in mlastina sequel-urilor si remake-urilor dupa filme de succes, indepartandu-se tocmai de elementul ce i-a adus recunoasterea internationala, originalitatea. Si totul, din pacate, pe fondul unei evident tribut platit comercialului si scopului pur financiar, ce face ca mari regizori precum Lee Chang-dong, Park Chan-wook sau Kim Ki-duk sa nu-si mai gaseasca rostul in peisajul cinematografic coreean al zilelor noastre. “Accidental Detective 2: In Action” nu a fost facut neaparat din cauza ca prima parte, din 2015, ar fi fost un succes nemaipomenit (cu 14,2 milioane dolari venituri, filmul din 2015 a fost mai degraba modest ca incasari, insa bugetele relativ reduse din industria coreeana de film – cu 10 milioane poti realiza un adevarat blockbuster daca alegi actorii, subiectul si regizorul potrivit – permit realizarea cu usurinta de sequel-uri. Mai degraba filmul din 2018 raspunde dorintei producatorilor de a reincerca la public reteta tipic americana a cuplului de detectivi, in speranta unor castiguri mai consistente, schimband si strategia de marketing si mutand premiera in plina vara – perioada de concedii, in comparatie cu sfarsitul lui septembrie cand a fost lansata prima parte. Sarmul celor doi protagonisti – Printul Lacrimilor de mai ieri... CONTINUAREA AICI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu