marți, 20 februarie 2018

HEART BLACKENED (2017) - subtitrare in romana

Detinatorul “Taesan Group”, Im Tae San (Choi Min-sik) e un tata trecut de mult de prima tinerete ce incearca sa-si reface viata alaturi de mai tanara lui amanta, Park Yoo Na (Lee Honey). Insa in ciuda sentimentelor sincere pe care le are fata de aceasta, intampina o puternica opozitie din partea fiicei sale rebele, adolescenta Mi Ra (Lee Soo-kyung), ce nu o accepta sub nici o forma pe Yoo Na ca mama vitrega. Desi tatal incearca sa le apropie pe cele doua, esueaza din start. Lucrurile se complica cand Mi Ra ajunge in posesia unui clip video compromitator, in care Yoo Na, starleta din lumea muzicii, face lucruri mai putin decente in compania fostului ei iubit. Hotarata sa puna piciorul in prag si in baza acestei inregistrari sa obtina despartirea amantei de tatal ei, Mi Ra stabileste o intalnire cu Yoo Na. Evenimentele se precipita, iar in urma unui accident de masina Yoo Na isi pierde viata. Inregistrarile camerelor de supraveghere indica masina lui Mi Ra ca fiind cea care a produs accidentul, iar politia sosita la locul faptei constata ca Mi Ra se afla in pragul comei alcoolice. Aceasta se trezeste dimineata in arestul politiei, fiind inculpata pentru omor. Cu sufletul sfasiat, tatal va incerca sa traga toate sforile necesare pentru a afla adevarul inaintea procuraturii, dar cineva necunoscut intevine si furnizeaza procuraturii o inregistrare video care va schimba intreaga soarta a procesului… Tatal dispareta e dispus sa faca orice pentru a pune mana pe stick-ul cu inregistrarea… CONTINUAREA AICI

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu